Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MagdalenaDrag | użytkownik

imię i nazwiskoMagdalena Drąg adresNisko zarejestrowany13.08.2012 @09:35:36 ostatnio na stronie13.06.2015 @22:04:45
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu13286604
digarty2 komentarze136 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~nad94    27.04.2013 @23:32:03
akwaforty niestety nie, brak nam pracowni w szkole :<
a co do koszulki to możliwość oczywiście jest.
dziękuję za komentarze
~granputrefax    23.04.2013 @12:50:19
A ty na medycyne gdzie chcesz pojsc, rozwazalas co zrobisz, jak to sie nie uda ?
~granputrefax    23.04.2013 @12:16:51
idz w przyszlosci na grafike, masz do tego dryg, , portrety weglem i pastela super robisz, jak na twoj wiek, masz duzy talent
~granputrefax    23.04.2013 @12:11:26
skąd wiedziałaś, że paluchem rozmazywałem, to aż tak widać ?XD te oczy serio się tak różniły, a gumką nie mazałem, czasem coś tam się łokciem rozmazało xD dzieki za komcia, te brew poprawie na pewno
~agrafika    22.04.2013 @23:35:39
~magdalena02766    22.04.2013 @19:20:34
bardzo ciekawe prace, mają swoją specyfikę i urok
~MySz1    22.04.2013 @14:48:19
rozumiem czasami nie wypada pisać ;D
~MySz1    21.04.2013 @23:19:56
dobrze kombinujesz
~madeleineironique    21.04.2013 @11:00:46
HA! ELEGANCKO, DZIĘKI.
~aglet    08.10.2012 @18:21:22
MONTUJĘ PIERDOLETY
~aglet    08.10.2012 @18:18:47
Bardzo ładne prace, szczególnie rysunki członków Rolling Stonesów i ich wokalisty Freddiego gdzie chodzisz do szkoły?
~bezpestki    26.08.2012 @22:59:23
a ja myślałam, że jak tu zajrzę to znajdę coś nowego - no ale nic, będę czekać dalej
~mialgorzata    16.08.2012 @23:21:59
dzieki
~aglet    16.08.2012 @14:18:44
Hejterze
~Magda88    15.08.2012 @21:36:22
Dziękuję
~Szpeteem    14.08.2012 @15:34:28
ołł;(( no to zdjęcie kwiata.
~Szpeteem    14.08.2012 @14:11:10
a co to znaczy znikomą.? nieodpowiednią czy jak.?
jakii żal.;//
a teraz go nie bedzie widać.?
~Shirke    13.08.2012 @18:26:06
Hej, dzięki za komentarz, ale co znaczy że miękkie? :p
~Phil81    13.08.2012 @17:18:34
Dzięki za komentarz i pozdrawiam współfankę Thorgala
~sarej    13.08.2012 @16:48:45
Dzięki
_______
"Kto rano wstaje ten się nie wyśpi"
~bezpestki    13.08.2012 @10:53:49
a rozumiem, - zyrafaa :D
~funeralofheart    13.08.2012 @10:24:49
dziękuję, pozdrawiam, życzę sukcesów
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt